+38 (097) 523-95-95
Ringel логотип

Доставка та оплата

Доставка

Нова Пошта по Україні
  • Відправка товарів здійснюється компанією Нова Пошта, за тарифами цієї компанії.
  • Після оформлення вами замовлення в нашому інтернет-магазині для доставки товару у ваше місто ви повинні чітко вказати таку інформацію:
    1. Прізвище Ім'я отримувача
    2. Місто чи населений пункт
    3. Номер найближчого до вас складу (якщо надсилання замовлення відбувається через кур'єрські служби)
    4. Номер мобільного телефону
  • Відправки здійснюються у робочі дні компанії Нова Пошта.
  • Сума передоплати, віднімається від суми чека післяплати.
  • Про прибуття замовлення у відділення Ви будете повідомлені SMS-повідомленням компанії «Нова пошта» із зазначенням номера накладної.
  • При отриманні замовлення у відділенні «Нова пошта» необхідно вказати номер накладної із SMS-повідомлення та подати паспорт (для всіх замовлень від 15000 грн). Перед оплатою обов'язково перевірте Ваше замовлення на відповідність до витратної накладної та суму, яку потрібно сплатити.
  • Комісія за післяплату у розмірі 3% від суми додається до суми післяплати при формуванні накладної та оплачується при отриманні вами товару на відділенні Нової пошти. Комісія стягується компанією Нова Пошта за послугу переказу коштів.

Ви можете відстежити Ваше відправлення онлайн на novaposhta.ua

Оплата

  • На карту

    На карту Приватбанка, Монобанка.

  • Накладений платіж

    Післяплати (оплата при отриманні)

    Оплата готівкою при отриманні товару від кур'єра або у сервісі доставки «Нова пошта».

    Оплата провадиться після перевірки складу посилки на відповідність замовлення виключно у національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернету -магазину та компанії перевізнику.

    Накладений платіж передбачає передоплату від 300 грн.

Примітка!
  • Продавець не несе відповідальності за роботу поштових/кур'єрських служб.
  • При відправленні замовлення товар страхується на повну вартість, у разі пошкодження товару, перевізник повинен виплатити вам повну його вартість.
  • Вартість за доставку товару сплачує покупець.
  • У разі неможливості поставки Вам цього товару, за Вашим бажанням Вам буде запропоновано гідну заміну.
  • Передоплата у разі відмови клієнта від товару без вагомих причин - не повертається. Ця сума покриває збитки компанії та транспортні витрати.
  • Термін повернення передоплати становить від 7 до 10 днів після узгодження питання сторонами.

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, що вас цікавить у цьому розділі, рекомендуємо зв'язатися з нами по телефону для отримання більш докладної інформації: +38 (097) 523-95-95